nikmatnya di tempat karaoke terbuka

Bookmark and Share
Mi van, ha a karaoke használják turisztikai látványosságok tempat karaoke Yogyakarta ? ? ez a cím volt, hogyan jött? ? ez a tudat , hogy felmerül a fejemben . Lehet kérdezni , miért gondoltam , hogy könnyű lesz karaoke helyen használható turisztikai attrakciók ? ? . igen, a legtöbb ember, aki megállította egyszerűen eltávolítja a karaoke területén rutinfeladatokat , nyugtató a tudat vagy keres puszta élvezet . Ha felmérés " a legtöbb ember megy a karaoke történik a hétvégén ", vagy nem munkanap ( szombat és vasárnap) .

Ez az alapja az , hogy azt mondjam , ahol karaoke is használható turisztikai látványosságok. hehehe fedezzük fel , hogy a feltételezés helyes-e vagy sem? kekekke először tudnunk kell, A " turista" .

Bent a törvény 10-es számú 2009-es év túra végrehajtott utazás egy személy vagy személyek csoportja a látogató egy adott helyen, abból a célból, rekreációs , önfejlesztés , vagy tanulni a fellebbezést a meglátogatott helyekről az átmeneti időszakban .

Az idegenforgalmi artikata.com hely meghatározása együtt utazó bővíteni a tudás és érezd jól magad. szó arányban áll a piknik, kirándulás túra.

larisnya bisnis tempat karaoke


A Wikipedia maga nincs az értelemben, turizmus , piknik vagy kirándulás . Most találtam a szót utazók ( kérjük, olvassa el egyedül) . Ha fejlettebb, mint én. kekekeke Úgy értem mendapti szót wikipedia turista megjegyezte , hogy nekem, kérlek , hogy ezt írásban. hehehe

Vissza a beszédtéma . Mi volt 2 utazási azzal, hogy az Alkotmány szerint az A webhely Online (cos tettem ezt a cikket csak egy óra , így kagak nyithat a szótár stb. ) Kekeke lusta testvér.

Próbáld tekinthető szavaimat merész. Fordulók utazott városnézés vagy piknik pengetetahun célja, hogy bővítse , fejlessze és keresik öröm. illetve mit karaoke karaoke adhat betekintést ? azt felelem : " adhat a tudás, a dal " kekekek hogy a karaoke alakulhat ki magukat ? egyszer tudtam válaszolni volt . nah mit karaoke is eszközként használják az öröm ? Még mindig válaszolni . hehehe

Arra a következtetésre jutottam ", ahol karaoke is használható turisztikai látványosságok ." Ez csak egy személyes elemzése az én . Lehet, hogy egyetért -e vagy sem . Ha nem ért egyet meg kell csendben , mert nem marad csendben , ha elutasítják . wkakakaka namn ha elfogadja, akkor jó membacar a cikket, hogyan kell nyomon követni, ahol karaoke ABG .

Lehet kérdezni , hogy miért Yogyakarta dicantumin végén ismét a cím ..... a válasz egyszerű igazán. Mivel tetszett az egzotikus látnivalói Jogja sebagati úgyhogy hozzá sallang Yogyakarta . elfogadta a szeretet. : P

{ 0 komentar... Views All / Send Comment! }

Posting Komentar